AFIR a lansat aplicația „Asistență module on-line”

Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale (AFIR) a lansat, prin intermediul paginii oficiale de internet www.afir.info, aplicația „Asistență module on-line” pentru a veni în sprijinul solicitanților și beneficiarilor finanțărilor disponibile prin Programul Național de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020 (PNDR 2020).

Aceasă aplicație a fost pusă la dispoziția tuturor celor interesați cu scopul rezolvării cât mai rapide a problemelor de ordin tehnic sau a disfuncționalităților sistemelor apărute în accesarea modulelor electronice aferente depunerii on-line a Cererilor de Finanțare sau a dosarelor de achiziții, a procedurii de achiziții sau de ofertare, derulate prin intermediul portalului AFIR.

În acest fel, incidentele apărute pot fi semnalate direct celor care asigură suportul tehnic al tuturor modulelor on-line utilizate de către beneficiari, solicitanți și ofertanți, fiind mult scurtat timpul de răspuns.

Utilizarea aplicației este posibilă după logarea pe pagina de internet a AFIR (www.afir.info ), accesând  link-ul „Asistență module on-line” existent în colțul din dreapta sus al paginii sau apăsând butonul de culoare verde, cu același nume, existent în cadrul paginilor dedicate depunerii proiectelor sau a dosarelor de achiziții.

De asemenea, la introducerea unei solicitări în sistem este indicat să expuneți cât mai clar problema întâmpinată și pașii urmați, de cele mai multe ori atașarea unei capturi de ecran fiind extrem de utilă pentru tehnicieni.

Detalii specifice privind utilizarea modulului menționat mai sus, puteți afla consultând Manualul de Utilizare al aplicației HelpDesk, accesând următorul link: https://suport.afir.info/ManualUtilizator.pdf.

Pentru informarea utilizatorilor a fost conceput și un film demonstrativ al modului de utilizare a serviciului de „Asistență module on-line”, disponibil pe canalul oficial de YouTube al AFIR, sub denumirea de „Tutoriale asistență module on-line”.

Totodată, subliniem faptul că aplicația „Asistență module on-line” este una de tip Helpdesk și se adresează exclusiv problemelor sau disfuncționalităților tehnice, prin intermediul acestui instrument nefiind permise transmiterea de solicitări de informații, clarificări privind procedurile, contestații la Rapoartele de selecție sau orice alte solicitări care nu sunt de ordin tehnic.

Sursa: AFIR