S-a publicat lista cu solicitanţii acceptaţi în vederea verificării administrative şi a eligibilităţii în cadrul Programului pentru stimularea înfiinţării şi dezvoltării microîntreprinderilor de către întreprinzătorii debutanţi în afaceri (SRL-D)

Directia Politici Antreprenoriale si Implementare  Programe pentru IMM, face publică pe site-ul instituţiei, lista cu solicitanţii  acceptaţi în vederea verificării administrative şi a eligibilităţii în cadrul Programului pentru stimularea înfiinţării şi dezvoltării microîntreprinderilor de către întreprinzătorii debutanţi în afaceri, in vederea verificarii administrative şi a eligibilităţii în cadrul Programului.

Solicitanţii acceptaţi în vederea verificării administrative vor transmite în termen de 5 zile lucrătoare de la data publicării listei, la OTIMMC de care aparţine judeţul în care este înregistrată firma solicitantă, cererea de finanţare (Anexa 6 la procedura programului) semnată şi ştampilată de administratorul societăţii, însoţită de următoarele documente justificative:

a) Situaţiile financiare ale solicitantului, înregistrate la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice pe a căror rază îşi au sediul operatorii economici (Art.III din OUG nr. 90/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr.31/1990 privind societăţile comerciale (bilanţ contabil, contul de profit şi pierdere, date informative, anexe, balanţa de verificare), sau declaraţia de inactivitate, la 31 Decembrie 2014, în copie certificată (pentru societăţile înfiinţate până la 31.12.2014), sau ultima balanţă de verificare pentru societăţile înfiinţate în anul 2015;

b) certificat constatator, inclusiv on-line, emis de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă tribunalul unde îşi are sediul societatea, în care să se menţioneze acţionarii, reprezentanţii legali ai societăţii, punctele de lucru, domeniile de activitate precum şi activităţile autorizate ale societăţii, în termen de valabilitate la data depunerii cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare;

c) declaraţie cu privire ajutoarele de stat şi de minimis primite (anexa nr. 10 la procedura programului);

d) declaraţie pe propria răspundere că societatea nu are datorii la bugetul general consolidat şi la bugetele locale, atât pentru sediul social, cât şi pentru toate punctele de lucru;

e) documentul care să ateste că asociatul /administratorul a urmat/urmează un curs de antreprenoriat;(Se acceptă cursuri de antreprenoriat organizate de către un organism autorizat recunoscut de educaţie antreprenorială.);

f) documentul care să ateste că Asociatul/administratorul SRL-D a avut calitatea de şomer sau absolvent în anul precedent şi/sau anul curent înregistrării SRLD la Registrul Comerţului.

 

Sursa: www.aippimm.ro